April 23, 2015

Siapa?? Awak!



Siapa dulu menagis bila bergaduh?
Awak..
Siapa yang sanggup redah hujan beli kipas?
Awak..
Siapa yang dulu sanggup keluar beli air sirap bila saya demam?
Awak..
Siapa dulu yang cuci luka excident saya?
Awak..
Siapa dulu yang suka layan kerenah saya?
Awak..
Siapa dulu yang selalu bawak saya keluar?
Awak..
Siapa dulu yang bagi saya Baby Bear?
Awak..
Siapa dulu yg bawak saya pergi cameron?
Awak..
Siapa dulu yg suka bawak saya pergi mkan icecream tutti fruti?
Awak..
Siapa dulu belikan ubat luka excident saya?
Awak..
Siapa dulu teman saya sahur?
Awak..
Siapa dulu teman saya buat assigment dekat Mcd?
Awak..


Terlalu banyak..
Sumpah masih banyak..


Sayang..
Saya rindu awak yang dulu..
Masa kita kat Ipoh..
Kenangan kita..
Saya rindu sangat..
Maafkan saya sebab masih sayang dan rindu..
THANKS for reading this entry

No comments: