March 30, 2015

March




Sabtu 29 March 2015..

Sebulan lebih tak jumpa. Tiba-tiba jumpa balik.
Tu pun sebab nak g tengok Kak Nurul.
Masa mula2 dia ambik.
Masuk keta..
Terus..
Krik..Krik..
( aku tak taw nak mula macam mne sebenarnya )
Last2 dia tanya macam mne semua.
Aku jawap biasa je.
Jumpa mak and ayah dia..
Dalam kereta tu dengan mak dia aku cerita macam2.
*mesty dia fikir. eleh dgn aku tak nak ckp td*
Lepas jumpa kat nurul semua..
Hantar mak ayah dia balik.
dia hantar aku balik..
Mcam biasa 
Krik..Krik..
So aku decide mula sembang dlu..
Tanya mcm mne kerja.
dia macam biasa la. Skit tnye mcam2 dia luah..
Tapi aku selesa.. Dari dulu.
Dalam kereta. 
Dalam hati aku terdetik.
Kalau la kau tahu segalanya.
Kalau lah kau paham segalanya.
Aku kuat semangat. Jangan bagi air mata jatuh depan dia.
And aku balik.Naik rumah.Masuk bilik.
Layan hati.. Layan perasaan.. Teringat..
Lpas tu whatsapp ajk dia lepak mlm.
tpi tu pun lebih 10x aku fikir nak whatsapp ke tak.
tpi dia busy. tak dpt. 
Okay.
Then aku keluar. Cod barang.
On the way hujan lebat.ribut.
Balik rumah lencun.
Malam.
Sbb teringin nak mkan nasi ayam penyet. tak dpt.
Makan maggie.

The End..


THANKS for reading this entry

No comments: